Intrebari frecvente

Rezervari avion
Modalitati de plata
Bagaje
Check-in online
Documente de calatorie
Pasageri cu nevoi speciale
Copii si bebelusi (infanti)
Rezervari hoteluri/vacante
Contul meu
Rezervari avion
Cum rezerv un bilet de avion?
Pentru a rezerva un bilet de avion, dati click aici.
Pot modifica biletul cumparat?
Biletele pot fi modificate in conformitate cu regulile tarifare impuse de companiile aeriene in cauza. Fiecare bilet are o regula separata, unele sunt modificabile gratuit (cele mai scumpe), altele cu o anumita penalizare, iar altele sunt nemodificabile (cele mai ieftine). Pentru detalii referitoare la biletul d-voastra va rugam sa ne contactati aici.
Pot anula biletul cumparat?
Anularea biletelor se face conform regulii tarifare care sta la baza tarifului biletului de avion. Fiecare bilet are o regula separata, unele sunt rambursabile fara penalizare (cele mai scumpe), altele cu o anumita penalizare, iar altele sunt nerambursabile (cele mai ieftine). Pentru detalii referitoare la biletul d-voastra va rugam sa ne contactati aici.
Cum obtin cel mai mic tarif?
1. Rezervati din timp - in majoritatea cazurilor, cu cat va planificati calatoria si va cumparati biletul de avion cu mai mult timp inainte de data plecarii (in general cu mai mult de 30 zile in avans), cu atat veti obtine un pret mai mic. 

2. Fiti flexibili - in masura in care este posibil nu alegeti date fixe de plecare si intoarcere; e posibil sa existe un pret mult mai mic daca plecati cu 1 - 2 zile mai repede sau mai tarziu, iar recomandarea noastra este sa utilizati intotdeauna optiunea "+/- 3 zile" din formularul de cautare. 

3. Regula de sedere minima la destinatie - majoritatea tarifelor mici, promotionale sunt conditionate de sederea unei perioade minime la destinatie – de regula o noapte de Sambata spre Duminica sau minim 3 zile. Pentru a obtine cel mai bun pret incercati sa va planificati calatoria astfel incat sa includa cel putin 3 zile de sedere la destinatie, sau o noapte de Sambata spre Duminica.

4. Bilete pentru zbor doar dus - in general tarifele pentru calatorii dus-intors sunt mai mici decat cele pentru zboruri doar dus, de aceea va recomandam ca intotdeauna sa verificati si pretul unui zbor dus-intors pe ruta dorita, chiar daca doriti un zbor numai dus.
Cand si cum imi primesc biletul?
Toate biletele sunt in format electronic, astfel incat puteti sa primiti confirmarile electronice prin e-mail sau fax.
Cat de sigura este cumpararea unui bilet online?
Pentru ca datele d-voastra personale sa fie in siguranta, depunem toate eforturile pentru a apela la cele mai noi tehnologii de pe piata in ceea ce priveste transmiterea si stocarea datelor d-voastra. Informatiile sunt transmise criptat de pe calculatorul d-voastra prin intermediul tehnologei SSL (Secure Socket Layer) astfel incat riscul instrainarii acestora este minim.
Care sunt conditiile generale de rezervare-vanzare a unui bilet de avion?
Pentru a vedea care sunt conditiile generale de rezervare-vanzare a unui bilet de avion, dati click aici.
Pe zborurile caror companii aeriene pot cumpara bilete prin intermediul www.fly.ro?
Pe site-ul nostru puteti cumpara bilete atat pentru curse ale operatorilor low cost (de ex: WizzAir, EasyJet), cat si ale operatorilor curselor de linie (de ex.: Tarom, Air France, Austrian etc.). Pentru o lista a acestor companii va rugam dati click aici
Am gresit nume, prenume, data nasterii, date de contact in timpul rezervarii; ce pot sa fac?
Daca ati gresit nume / prenume / data nasterii / date de contact in timpul rezervarii, va rugam sa ne contactati de urgenta aici, pentru a va putea informa cu privire la posibilitatile si conditiile modificarii respectivelor date.
Cum rezerv bilete pentru un grup?
Pentru a rezerva bilete pentru un grup mai mare de 9 pers, va rugam sa ne contactati (click aici). Agentii nostri vor obtine cotatiile cerute din partea companiilor aeriene si va vor raspunde in cel mai scurt timp.
Pot calatori cu animale de companie?
Fiecare companie aeriana are regulile sale proprii cu privire la transportul animalelor de companie. Aceste reguli de multe ori sunt diferite in functie de aeronava cu care se zboara pe ruta respectiva. Pentru detalii aferente rezervarii d-voastra va rugam sa ne contactati aici.
Modalitati de plata
Care sunt modalitatile de plata pentru o rezervare pe fly.ro?
Pentru modalitatile de plata va rugam sa dati click aici.
Care sunt tipurile de card acceptate?

Pentru plati puteti folosi carduri de tip: Visa sau MasterCard

Cardul meu este respins; ce pot sa fac?

Va rugam sa verificati daca ati introdus corect numarul cardului si data expirarii. Daca este asa va rugam sa verificati daca sunt permise platile online cu cardul pe care il detineti. In cazul in care aveti un plafon maxim pe care il puteti utiliza pe zi sau pe tranzactie, va rugam sa verificati daca nu l-ati depasit. In ultima instanta va rugam sa va asigurati ca aveti fonduri suficiente!

Sunt informatiile mele personale si datele card-ului protejate cand achit online?

Pentru ca datele d-voastra personale sa fie in siguranta, depunem toate eforturile pentru a apela la cele mai noi tehnologii de pe piata in ceea ce priveste transmiterea si stocarea datelor d-voastra. Informatiile sunt transmise criptat de pe calculatorul d-voastra prin intermediul tehnologei SSL (Secure Socket Layer) astfel incat riscul instrainarii acestora este minim.

In acest sens folosim sistemul de plati electronice PayU (fostul ePayment), parte a grupului european de plati online omonim cu operatiuni in Polonia, Romania, Ungaria, Cehia, Rusia, Turcia si Ucraina.

Pot obtine o factura fiscala pentru biletul cumparat?

Puteti solicita factura fiscala de la orice agentie Eximtur in urma cumpararii unui bilet de avion.

In cazul platii prin transfer bancar, in cat timp primesc biletul de avion?

Daca plata se face prin virament bancar dintr-un cont din Romania, transferul poate dura pana la 48 ore. Daca plata se face din strainatate transferul poate dura pana la 7 zile. Biletul se emite doar dupa ce avem confirmarea ca banii sunt in contul Eximtur. Daca sunteti din Romania, va sugeram sa depuneti banii direct in contul Eximtur, pentru ca noi sa ii vedem in cel mai scurt timp si sa emitem biletul de avion. Detalii aici.

Pot achizitiona un bilet de avion in rate?

Biletele de avion pot fi achizitionate in rate daca detineti anumite tipuri de carduri puse la dispozitie de Garanti Bank sau Credit Europe Bank. Va rugam sa contactati  bancile respective pentru a primi informatii referitoare la cum puteti intra in posesia acestor carduri. Dupa ce aveti un astfel de card, biletul se poate achizitiona de la oricare dintre sediile noastre din tara. Click aici.

Bagaje
Cate bagaje pot transporta?

Numarul de bagaje acceptate la zbor difera in functie de compania aeriana, clasa de rezervare sau destinatia dv. Pentru detalii referitoare la rezervarea d-voastra va rugam sa ne contactati aici.

Ce greutate pot avea bagajele mele?

Greutatea bagajelor d-voastra depinde compania aeriana cu care zburati, clasa de rezervare si destinatia pe care calatoriti. Pe multe dintre companii si destinatii, regula de baza este: un bagaj de cala de max. 23 kg si unul de mana de max. 10 kg (dim: 55 X 40 X 20 cm). Scaunul cu rotile pentru pasagerii cu disabilitati este transportat gratuit de catre majoritatea companiilor.

Ce obiecte sunt interzise in bagajul de mana?

In bagajul de mana este interzis sa aveti lichide de orice fel in recipiente mai mari de 100 ml, obiecte ascutite sau contondente, arme, droguri, obiecte explozive, dispozitive de soc s.a.m.d.

Copiii si infantii au dreptul la acelasi tip de bagaje ca si un adult?

Copiii peste 2 ani au dreptul la acelasi tip de bagaj ca si un adult.

Pentru infanti (sub2 ani) parintii au dreptul sa aiba asupra lor un bagaj de mana de max. 10 kg. Pe langa acesta se poat transporta gratuit si caruciorul pliabil aferent infantului.

Pot sa transport medicamente?

Medicamentele se transporta in mod normal in bagajul de cala. Daca aveti nevoie de anumite medicamente pe timpul zborului (de ex. insulina), aveti nevoie de o scrisoare medicala care sa demonstreze acest lucru.

Pot sa transport animale de companie?

Unele companii permit transportul animalelor de companie, pe anumite rute, in functie de aeronava cu care se zboara. Pentru acest tip de serviciu, va rugam sa ne contactati pentru a-l putea solicita companiei aeriene, urmand sa va comunicam conditiile in care le puteti transporta cu d-voastra.

Pot sa transport echipamente sportive, instrumente muzicale, laptop-uri?

Da, daca va incadrati in dimensiunile impuse de catre regulile companiilor aeriene. Pentru acest tipuri de bagaje, de obicei, companiile impun costuri suplimentare care difera de la o companie la alta. Mai putin in cazul laptop-ului care poate fi transportat alaturi de bagajul de mana gratuit pe majoritatea rutelor.

Ce trebuie sa fac daca bagajul meu a fost pierdut sau deteriorat?

In cazul in care bagajul dv a fost pierdut sau a fost deteriorat, va rugam sa completati un formular de reclamatie la biroul Lost&Found din cadrul aeroportului pe care aterizati.

Check-in online
Ce companii aeriene accepta check-in online?
Afla aici companiile aeriene care accepta check-in online.
Cum fac check-in-ul online?

Accesad acest link si completand datele cerute de companie.

Ce documente de calatorie sunt acceptate?

Puteti calatori cu pasaportul valabil minim 6 luni de la incheierea calatoriei pe orice ruta. Pe unele rute se poate calatori si cu cartea de identitate. Mai multe detalii aflati accesand pagina Ministerului de Externe 

Cand se poate face check-in-ul online?

Check-in-ul online este permis doar la companiile care ofera aceasta optiune si se face de obicei cu aprox 24 de ore inainte de zbor. Exista si exceptii: WizzAir - 7 zile inainte de zbor, Tarom - 30 ore inainte de zbor etc. Pentru a face webcheck-in la biletul d-voastra va rugam accesati pagina companiei pe care a fost emis biletul.

Lista companii - click aici

Pot sa modific rezervarea, dupa ce am facut check-in-ul online?

Daca ati facut deja check-in-ul online multe companii nu mai permit modificarea rezervarii. Pentru a afla raspunsul la fiecare situatie in parte, trebuie contactata compania aeriana.

Cu cat timp inainte de zbor trebuie sa fiu la aeroport pentru check-in? Dar daca am facut check-in-ul online?
Va recomandam sa va prezentati cu cel putin 3 ore inainte de zbor la aeroport. In cazul in care aveti facut check-in-ul online va recomandam sa ajungeti la aeroport cu cel putin 1 ora si 30 min. inainte de zbor.

Documente de calatorie
Ce documente de calatorie sunt acceptate?

Puteti calatori cu pasaportul sau cartea de identitate, in functie de ruta si destinatie.

Pot sa calatoresc cu permisul de conducere?

Nu! Va recomandam sa aveti asupra dv pasaportul sau o carte de identitate valabila in vederea efectuarii formalitatilor de imbarcare.

Pasageri cu nevoi speciale
Pana in ce luna de sarcina pot calatori?

Multe dintre companii permit femeilor insarcinate sa calatoreasca, pe propria lor raspundere, pana in saptamana a 28-a de sarcina. Dupa ce acest termen este nevoie de acordul scris al doctorului ginecolog. Pentru informatii specifice rutei d-voastra va rugam sa ne contactati aici.

Pot sa imi duc scaunul cu rotile personal la zbor?

Scaunul cu rotile pentru pasagerii cu disabilitati este transportat gratuit de catre majoritatea companiilor.

Pot comanda la momentul rezervarii un tip special de masa pe zbor?

In cazul in care pe zborul ales se ofera mese gratuite, puteti alege, in momentul rezervarii, tipul de masa dorit. Confirmarea acestuia o puteti obtine pe loc, sau in scurt timp, de la rezervare. Acest serviciu este recomandat sa fie cerut cu minim 24 de ore inainte de zbor, pentru a avea sanse bune sa fie confirmat.

Copii si bebelusi (infanti)
Pana la ce varsta are copilul meu reducere?

Reducerile pentru copii se acorda in functie de compania aeriana si de tipul de tarif. Cu cat un tarif este mai mic, cu atat este mai restrictiv din punct de vedere al conditiilor de reducere. In general copiii intre 2-12 ani au o reducere din tariful de baza (fara taxe).

Care sunt conditiile in care pot calatori minorii neinsotiti?

Conditiile de calatorie pentru minorii neinsotiti sunt specifice fiecarei companii si tari in parte. Va rugam sa ne contactati in vederea efectuarii unor astfel de rezervari.

Care sunt bagajele gratuite pentru un bebelus(infanti 0-2 ani)?

Pentru bebelusi este permis transportul gratuit al carucioarelor. In cazul in care nu sunt pliabile, acestea se transporta la cala avionului. Pentru infantii (sub2 ani) parintii au dreptul sa aiba asupra lor un bagaj de mana de max. 10 kg pe majoritatea companiilor.

Copiii intre 2-12 ani pot avea, gratuit, acelasi bagaj ca si un adult?
Da.
Rezervari hoteluri/vacante
Cum efectuez o rezervare?

Fly.ro este un portal care va permite sa rezervati un serviciu turistic (bilet de avion, cazare hotel, vacanta, tur de oras, vacanta cu zbor charter, etc) si sa platiti online in cateva minute. Ofertele afisate sunt disponibile in momentul accesarii site-ului, sistemul nostru fiind conectat in timp real la bazele de date ale partenerilor nostri. Pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru a rezerva serviciul turistic dorit pe Fly.ro sunt urmatorii: se alege tipul de serviciu turistic dorit (hotel/vacante), se introduc datele de calatorie cerute, specifice fiecarui serviciu, in campurile formularului de cautare. Se afiseaza lista cu produsele disponibile functie de criteriile de cautare dorite. Selectati produsul turistic dorit, completati datele de identificare cerute si luati la cunostinta conditiile contractuale. Platiti contravaloarea serviciului folosind una dintre modalitatile de plata puse la dispozitie.

Cum caut hoteluri cu anumite facilitati?

In masca de cautare simpla, exista optiunea “Cautare avansata”. Va puteti selecta hotelul in functie de facilitatile acestuia prin simpla bifare a serviciilor dorite.

As dori sa fac o rezervare pentru un grup. Cui ma adresez?
Accesati sectiunea CONTACT. Veti gasi datele de contact ale tuturor agentiilor noastre, sau ne puteti trimite un mesaj care va fi preluat in cel mai scurt timp.
Pot sa rezerv prin telefon sau e-mail?

Da, puteti lua legatura cu oricare dintre agentiile noastre (sectiunea CONTACT), sau la numarul de telefon disponibil in permanenta. 

Ce inseamna "rezervare la cerere"?

Aceasta expresie este folosita atunci cand camera pentru care se doreste rezervare nu este cu confirmare imediata in sistem si trebuie adresata o cerere de rezervare direct catre unitatea de cazare. In cazul in care aceasta din urma confirma camera, ea este rezervata ferm pentru dumneavoastra. Daca nu este disponibila, vom fi informati, urmand a va aduce si dumneavoastra la cunostinta acest lucru. In acest caz, vom incerca sa va oferim o alternativa comparabila din punct de vedere calitativ si financiar, pe care nu sunteti obligat s-o acceptati.

Unde gasesc datele de contact ale unitatii de cazare rezervate?

Datele de contact se gasesc pe documentul de calatorie (voucher) primit, odata cu finalizarea rezervarii (confirmare si plata). 

Cum stiu daca rezervarea mea este confirmata?

Veti primi un e-mail de confirmare, cu toate datele calatoriei. De asemenea, veti primi toate documentele necesare calatoriei. 

Am facut o rezervare dar nu am primit un e-mail de confirmare. Ce trebuie sa fac?

Cand faceti o rezervare, va rugam sa verificati corectitudinea adresei de e-mail furnizate. Ar trebui sa primiti un e-mail de confirmare la cateva minute de la finalizarea acesteia. Uneori, daca filtrele dumneavoastra de detectare a e-mail-urilor de tip Spam sunt foarte stricte, e posibil ca acest e-mail sa ajunga in folderul cu mail-uri de tip Spam. Daca nu primiti un e-mail de confirmare, iar adresa furnizata este corecta, va rugam sa ne trimiteti un mesaj, completand formularul special de la sectiunea CONTACT.

Ce documente primesc dupa ce fac rezervarea si plata? Cum voi primi documentele de calatorie?

Daca platiti online sau prin virament, primiti toate documentele in format electronic, mai exact: factura reprezentand contravaloarea serviciilor achizitionate, voucherul de cazare si biletele de avion in cazul achizitionarii unei vacante cu transport inclus cu avion charter.

Daca platiti direct la sediul uneia dintre agentiile noastre, veti primi urmatoarele documente: contractul cu turistul, bonul de comanda pe care sunt inscrise toate detaliile legate de vacanta achizitionata, factura reprezentand contravaloarea serviciilor achizitionate, chitanta in cazul platilor cash, chitanta de card in cazul platilor cu cardul la sediul agentiei si documentele de calatorie (voucher de cazare, eventual si bilete de avion).

Care este diferenta intre camera dubla si camera twin?

Camera dubla dispune de un singur pat pentru doua persoane (pat matrimonial), in timp ce in camera twin exista 2 paturi separate, pentru fiecare persoana.

Pot sa specific daca doresc cazare la un anumit etaj, camera nefumatori, etc?

Da, puteti sa specificati o anumita preferinta in ce priveste cazare, insa confirmarea acestor cerinte speciale nu va este garantata.

Daca doresc un anumit tip de camera la hotel, care nu apare pe site, cum procedez? Ma puteti ajuta?

In acest caz, va rugam sa luati legatura direct cu noi. Puteti folosi numarul de telefon disponibil in permanenta sau datele de contact ale uneia dintre agentiile noastre (sectiunea CONTACT).

Sunt hoteluri care impun o varsta minima la cazare?

Da, unele hoteluri au restrictii in ce priveste varsta minima de cazare. 

Ce inseamna “pensiuni nenominalizate” sau “apartamente private”?

Pensiunile nenominalizate sau apartamentele private dintr-o anumita statiune, sunt unitati de cazare care ofera aceleasi servicii, nu sunt identificate nominal in oferta (ex. Pensiunea X sau Apartamente Y), indeplinesc aceleasi conditii de cazare, motiv pentru care au fost incluse in aceeasi categorie si oferite ca atare. De regula, doar la fata locului se afla concret care este unitatea de cazare, de la centrele de turism locale sau de la reprezentantii partenerilor nostri. In cazul in care rezervati mai multe camere/ apartamente in asemenea unitati, nu va putem garanta faptul ca veti fi cazati in aceeasi unitate.

De unde stiu daca unitatea de cazare accepta animale de companie? Care este regimul de calatorie al animalelor de companie?

Fiecare unitate de cazare are conditii proprii in ce priveste acceptarea animalelor de companie. In general, se percepe un cost suplimentar de cazare pentru aceastea. Animalele care sunt introduse pe teritoriul unuia dintre statele UE trebuie sa indeplineasca anumite conditii sanitare. 

Cand trebuie sa fac check-in-ul si check-out-ul? Pot sa optez pentru un “early/late check-in” sau un “late check-out”?

In general, check-in-ul se face dupa orele 14:00, iar check-out-ul pana la orele 12:00. Acestea pot diferi insa de la un hotel la altul, motiv pentru care informatii exacte primiti la momentul alegerii unui hotel, cu referire stricta la acea unitate de cazare. Puteti opta pentru un check-in sau check-out in afara conditiilor stabilite de catre hotel, insa acestea nu sunt garantate. 

Daca zborul meu ajunge dimineata devreme, cand fac check-in-ul la hotel? Dar daca pleaca tarziu, cand fac check-out-ul?

Chiar daca zborul dumneavoastra ajunge devreme sau pleaca tarziu, check-in-ul si check-out-ul se supun conditiilor generale de cazare ale hotelului, respectiv check-in dupa orele 14:00 si check-out pana la orele 12:00.

Ce se intampla cu rezervarea mea de hotel daca zborul va fi anulat?

In acest caz, hotelierii pot percepe penalizari care variaza de la costul unei nopti de cazare, pana la valoarea intregrala a cazarii. 

Mi se percepe o taxa de rezervare?

Nu, nu se percepe nici un fel de taxa de rezervare. Nu exista alte costuri decat cele afisate pe site in momentul rezervarii.

Ce documente trebuie sa prezint la receptie?

Voucherul de cazare si un act de identitate  (de preferat pasaport).

Garantia pentru apartamente trebuie platita cash sau cu card de credit? Cum primesc garantia inapoi?

De regula, plata garantiei se poate face prin orice modalitate, cash sau cu carte de credit, insa in anumite situatii se impune plata acesteia cu carte de credit. La finalul sejurului, daca nu s-au constatat daune, primiti suma la receptie sau de la reprezentantul partenerului local, in cazul in care ati platit cash. Daca ati platit garantia cu cartea de credit, suma se va regasi in contul dumneavoastra in cateva zile.

De ce difera pretul fata de ultima data cand am verificat?

Sistemul afiseaza tarife, care se modifica in functie de dinamica rezervarilor. Ofertele se actualizeaza in permanenta, in timp real, atat din punct de vedere al disponibilitatilor cat si al preturilor. 

Cum fac sa anulez sau sa modific rezervarea? Care sunt conditiile de anulare a rezervarii mele?

Va rugam sa consultati "Conditiile de rezervare" si "Contractul cu turistul" pentru detalii suplimentare. Daca aveti nevoie de mai multe informatii, va rugam sa va adresati direct, la numarul de contact disponibil in permanenta, sau la una dintre agentiile noastre. (sectiunea CONTACT).

Cum pot evita costurile de anulare?

In cazul in care aveti o asigurare STORNO valabila iar motivul pentru care doriti anularea este cuprins in asigurare, costul serviciilor achizitionate vi se va restitui integral. In cazul in care conditiile rezervarii o permit, puteti gasi o persoana care sa calatoreasca in locul dumneavoastra, careia sa-i cesionati contractul de calatorie, in acest caz percepandu-se o taxa de modificare de nume, cu transferul serviciilor asupra acestei terte persoane.

Cum ma ajuta incheierea unei asigurari STORNO?

Daca ati rezervat si platit o vacanta, daca nu mai puteti pleca din motive de boala, accident, deces in familie, motive grave, obiective, care va impiedica sa plecati, aceasta asigurare va ajuta sa evitaai costurile de anulare, care pot ajunge pana la 100% din valoarea vacantei. Agentia noastra recomanda incheierea unei asemenea asigurari in vederea acoperirii riscului anularii calatoriei din motivele de mai sus (pentru informatii complete, a se consulta sectiunea UTILE / Asigurari de calatorie).

Este obligatorie asigurarea medicala?

Asigurarea medicala nu mai este obligatorie, dar este recomandata. In caz de accident sau imbolnavire subita, aceasta asigurare preia partial sau in intregime costurile de spitalizare, medicale, transport etc.

In ce tari se poate calatori doar cu buletinul?

Cetatenii romani pot calatori pe baza cartii de identitate in toate tarile membre UE si in Spatiul Schengen. Pentru a calatori in alte state, aveti nevoie de un pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara.  Pentru mai multe detalii in privinta conditiilor de calatorie, va rugam sa dati click aici.

Permisul de conducere romanesc este valabil si in strainatate?

Permisele de conducere romanesti sunt recunoscute in tarile membre UE. Pentru perioade de sedere mai lungi de 30 zile, este necesar pentru multe tari, un permis de conducere international. 

Ce documente sunt necesare pentru minorii care calatoresc in strainatate? Pot calatori cu un minor caruia nu-i sunt parinte sau reprezentant legal?

Minorii romani pot calatori in strainatate numai insotiti, cu acordul parintilor ori al reprezentantilor legali in baza articolului 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005. Prin reprezentant legal se intelege persoana desemnata, potrivit legii, sa exercite drepturile si sa indeplineasca obligatiile parintesti fata de minor. Politistii de frontiera permit iesirea din tara a cetatenilor romani minori numai daca sunt insotiti de o persoana fizica majora in urmatoarele cazuri:

- minorul este inscris in documentele de calatorie ale ambilor parinti si calatoreste in strainatate insotit de acestia;

- minorul este inscris in pasaportul unuia dintre parinti si calatoreste in strainatate numai cu acesta daca parintele insotitor prezinta o declaratie notariala a celuilalt parinte, din care sa rezulte acordul acestuia cu privire la efectuarea calatoriei respective in statul sau in statele de destinatie, precum si cu privire la perioada acesteia. Declaratia celuilalt parinte nu este necesara daca parintele insotitor face dovada ca minorul i-a fost incredintat prin hotarare judecatoreasca ramasa definitiva si irevocabila sau ca celalalt parinte a decedat. Nu este necesara declaratia parintelui decazut din drepturile parintesti sau declarat disparut, daca insotitorul face dovada in acest sens.

In cazul in care persoana fizica majora insotitoare nu este parinte sau reprezentant legal, politistii de frontiera permit iesirea din tara a cetatenilor romani minori numai daca se indeplinesc urmatoarele conditii: 

- minorul este titular al unui pasaport individual/ carte de indentitate;

- persoana insotitoare prezinta o declaratie notariala a ambilor parinti sau, dupa caz, a parintelui caruia minorul i-a fost incredintat prin hotarare judecatoreasca ramasa definitiva si irevocabila, a parintelui supravietuitor ori a reprezentantului sau legal, care sa cuprinda acordul acestuia cu privire la efectuarea calatoriei respective de catre minor, la statul sau statele de destinatie, la perioada in care urmeaza sa se desfasoare calatoria, precum si datele de identitate ale insotitorului respectiv;

- persoana insotitoare prezinta certificate de cazier judiciar;

- daca este cazul, persoana insotitoare poate prezenta documente din care sa rezulte calitatea de persoana desemnata din cadrul unei societati comerciale autorizate, in conditiile legii, sa desfasoare activitati de transport international de persoane.

Mai multe inormatii gasiti accesand site-ul Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, www.politiadefrontiera.ro

Ce fel de carti de credit acceptati?

Pentru plati acceptam cardurile Visa si Mastercard. Sunt incluse si cardurile de tipul Visa Electron.

Pot sa platesc daca nu am carte de credit?

Da, plata poate fi facuta prin virament (in conturile specificate de reprezentantii nostri), sau direct la sediul uneia dintre agentiile noastre. 

Cat de sigur este site-ul dumneavoastra in ce priveste plata online?

Pentru ca datele d-voastra personale sa fie in siguranta depunem toate eforturile pentru a apela la cele mai noi tehnologii de pe piata in ceea ce priveste transmiterea si stocarea datelor d-voastra. Informatiile sunt transmise criptat de pe calculatorul d-voastra prin intermediul tehnologei SSL(Secure Socket Layer) astfel incat riscul instrainarii acestora este minim.

In acest sens folosim sistemul de plati electronice ePayment operat de partenerii nostri SC GECAD ePayment International S.R.L.

Numarul meu de card este corect, insa site-ul dumneavoastra nu il accepta. De ce?

In anumite cazuri cardul dumneavoastra este respins. Printre situatiile care pot duce la acest lucru, se pot numara urmatoarele: tipul de card pe care il detineti nu este acceptat de catre sistemul nostru, cardul este expirat, s-a depasit limita de plata admisa cu acel card, banca dumneavoastra nu permite tranzactii online cu acest card. Sau poate fi vorba de o simpla eroare tehnica.

In ce moneda se face plata online?

Plata serviciilor achizitionate se poate face intr-una dintre urmtoarele monede: EUR, USD, RON. Daca preferati plata in RON sau USD, cursul practicat de agentia noastra este BNR + 2% din ziua efectuarii platii.

In ce scop folositi detaliile mele personale?

EXIMTUR detine calitatea de operator de date cu caracter personal, cu obligatia de administrare a acestora in conditii de siguranta, iar datele dumneavoastra ne sunt necesare pentru a putea fi procesata comanda de servicii turistice conform legilor in vigoare, pentru a putea primi documentele de calatorie si pentru promovarea catre dumneavoastra a produselor specifice activitatii noastre.

Contul meu
Ce fac daca mi-am uitat user-ul sau parola?

Daca ati uitat parola contului d-voastra, va rugam sa dati click pe link-ul :”Ai uitat parola? Click aici” si sa completati apoi campurile cerute, pentru a putea primi pe email user-ul si/sau parola. Daca nu va descurcati va rugam sa ne contactati aici.

Cum pot sa imi actualizez informatiile aferente contului meu?

Dupa ce va logati in contul d-voastra se apasa butonul modifica, apoi se actualizeaza informatiile dorite si se apasa butonul salveaza.

Nu reusesc sa ma inregistrez. Ce pot sa fac?

Daca nu reusiti sa va creati un cont si intampinati probleme va rugam sa ne contacati aici (pagina Contact).

Pot sa sterg din contul meu o rezervare facuta de mine?
-
Pot sa emit biletul de avion, pentru o rezervare facuta, din contul meu?

Inca nu este implementata o astfel de optiune. Pentru emiterea unei rezervari facute anterior va rugam sa ne contactati aici.